top of page

Parhaat Kotipblogit-lehti

Minulla oli ilo olla mukana tekemässä Parhaat Kotiblogit-lehteen juttuartikkelia näin joulun tiimoilta. Olin hyvin otettu kutsusta tähän lehteen ja mielelläni kirjoitin pienen jutun ja otin itselleni miellekkäitä kuvia leipomisen ohella. Teemana oli jouluaiheinen koti ja herkut. Tuumasta toimeen kehitin omista vanhoista resepteistäni taatelikakun uudella näkökulmalla. Ideoista syntyi joulupöydän kruunaamaton kerrostettu taatelikakku, josta kerron lisää tässä juttuartikkelissa. Ohjeen julkaisen myös täällä blogin puolella myöhemmin.

Olin hyvin tyytyväinen tämän lehden toimitukseen ja ulkoasullisesti myös hyvin raikas. Minun toiveita värien suhteen kuunneltiin ja toteutettiin lopulliseen versioon. Kuvien käytössä toimitus kuunteli toiveitani ja lopullinen artikkeli näyttää johdonmukaiselta sekä kauniilta. Olen aina hieman vainoharhainen tummien kuvien suhteen kun ne päätyvät paperille, mutta olen tyytyväinen painojälkeen, eikä kuvat ole menneet suttuun tai liian mustiksi. Tämä oli hyvä varmistus oman näyttöni kalibroinnista, joka näyttäisi toistavan värejä halutulla tavalla (innolla odotan oman kirjani päätymistä painoon vuoden vaihteessa!). Kaiken kaikkiaan tämä on ollut mahtava kokemus ja mielelläni tekisin lisää tämäntyylisiä juttuartikkeleita jatkossakin!

Lehti on ilmestynyt 1.11. lehtipisteisiin kautta maan, joten mukavaa jos päädytte lukemaan myös minun artikkelini tästä lehdestä.

0808_105.jpg
Tervetuloa

Tekeekö mieli toista aamupalaa? Tervetuloa löytämään herkullisia reseptejä arkeen ja juhlapöytään!

Päätin yhdistää kaksi intohimoani: valokuvauksen ja ruuanlaiton. Näin syntyi idea pistää oma pieni blogi pystyyn, johon voisin kerätä hyviä reseptejä ja ennen kaikkea kokeilla uusia makuelämyksiä.

~Jaana Virronen

Viimeisimmät
Arkisto
Tagit
Tunnisteita ei vielä ole.
bottom of page